Pilates

PILATES

Metoda cvičení Pilates je je zaměřená na posílení zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Cílem pilates je vědomé propojení těla a mysli. Pomocí soustředěných pohybů a zapojením práce s dechem pilates obnovuje celkovou vitalitu a navrací svěžest. Cvičení pilates se může provádět i s pomocí různých pomůcek (malé měkké míčky, velké míče, těžké míčky, tyče, šálové gumy, kruhy a pod). Je vhodné pro všechny věkové i váhové kategorie, ženy i muže.

PILATES BALL

Při cvičení se používají velké i malé míče různých velikostí i váhy.

JÓGALATES

Spojení prvků jógy a metody pilates...Pevné, zdravé, pružné tělo a vyrovnaná mysl...Posiluje a protahuje hlavní svalové skupiny i hluboké svaly, zlepšuje držení těla, zpevňuje svaly, aniž by rozšiřoval jejich objem. Pozice v rotacích pomáhají problémům s bolavými zády. Klidná, příjemná lekce, po které určitě pocítíte, jak pracují svaly celého těla...

EXPRES PILATES

Tato lekce je určena především těm, kteří chtějí věnovat polední pracovní pauzu své kondici. Lekce trvá 35 min a je vedena tak, abyste procvičili celé tělo. Doporučujeme pracovně vytíženým ženám i mužům

 

Co s sebou na lekci:

- pohodlné sportovní oblečení

- dostatek tekutin 

- ručník

Při této lekci cvičíme naboso nebo v ponožkách.

S jakým lektorem si zacvičíte: Jiřina, Lenka, Katka M.

Kdy si u nás můžete Pilates zacvičit: ROZVRH